Шедоу, Біґ та агент Стоун. Автори фільму “Їжак Сонік 3” розказали про участь персонажів

Головний редактор ComingSoon Тайлер Тріз поспілкувався зі сценаристами фільму “Жорстока Ніч” Петом Кейсі та Джошем Міллером про святковий бойовик, що нещодавно вийшов на екрани. Вони обговорили образ Санти з того фільму та потім тема поступово перейшла за фільми про їжака Соніка щодо кота Біґа та інших персонажів із всесвіту синього їжака.

Початок інтерв’ю

Під час запитання журналіста про те, чи зможуть сценаристи зберегти у фільмах динамічність, яка існує у відеоіграх, було згадано, як приклад, фільми про їжака Соніка.

Пет Кейсі: Господи, я на це сподіваюся. Ні, але я маю на увазі, що під час створення фільму це завжди є частиною: думати про те, як зробити кожну послідовність динамічною. Як це було у випадку з “Жорстокою Ніччю” або з фільмами про Соніка. Передумова Соніка полягає в тому, що Сонік постійно бореться з роботами. Але ви не можете зробити увесь фільм лише бійкою між роботами та Соніком, це схоже вже на роздуми про різні типи послідовностей, які ви можете зробити. Тож кожного разу, коли ви потрапляєте на нову послідовність дій, аудиторія запитує: «Ой, а що далі?» замість того, як «о, Сонік знищить ще більше роботів?». Це і є завданням для будь-якого гостросюжетного фільму, в тому числі й для “Це для двох” (It Takes Two) та “Жорстка Ніч” (Violent Night), що полягає в тому, щоб придумати урізноманітнення всіх послідовностей, а у випадку “Це для двох”, про те, як включити деякі з цих особливих елементів ігрового процесу таким чином, щоб воно було схоже на фільм все-таки.

Джош Міллер: У всякому разі, Hazelight ускладнив нам завдання, тому що в грі занадто багато хорошого. Тож це стало схожим на щось по типу сортування: «Ні, ми не можемо все це вмістити. Що слід найкраще зберегти?» Ти намагаєшся думати про те, чи є способи того, як можна об’єднати один рівень з іншим, щоб фанати гри це зрозуміли та сказали: «О, я бачу, вони поєднали ці дві речі».

Пет Кейсі та Джош Міллер у інтерв’ю для видання ComingSoon

Про труднощі додавання Шедоу у фільм

Потім журналіст видання ComingSoon задав запитання до Пета Кейсі та Джоша Міллера про їжака Шедоу, якого було показано вкінці фільму “Їжак Сонік 2”. Він згадав про те, що у Шедоу була окремо взята гра про нього, де він був “тою ще злюкою” та мав зброю. Після чого, власне, й запитав про те, як можна взагалі адаптувати такого персонажа.

Click here to display content from YouTube.
Learn more in YouTube’s privacy policy.

Джош Міллер: Це був великий виклик для нас, Джеффа [Фаулера] й Тобі [Ашера], порушити історію Соніка 3 і, очевидно, вони вб’ють нас, якщо ми розкриємо занадто багато, але з таким персонажем, як Наклз, було дуже швидко й легко зрозуміти як ми змусимо Наклза працювати так, щоб ви змогли сприймати його серйозно. Але він також може бути й смішним, оскільки це фільм про їжака Соніка. Погляньте на таких персонажів як Ворф із Зоряного шляху: Наступне покоління чи Дракс із Вартових Галактики. Легше буде розв’язати проблему гордієвого вузла ніж Шедоу, бо знову ж, він насправді не повинен бути таким же смішним [як Наклз]. І я намагаюся думати, про що ми можемо говорити зараз, оскільки ми не можемо нічого розкривати [зараз].

Пет Кейсі: Ви повинні шукати це в контрасті між Шедоу та Соніком й з іншими персонажами. Оскільки Шедоу дуже серйозний хлопець, ви не захочете сильно жартувати над ним, як у випадку з Лего Бетменом або щось подібного до цього, тому що він повинен нести серйозну історію. Але так, ми не можемо [зараз] розкрити багато чого.

Пет Кейсі та Джош Міллер у інтерв’ю для видання ComingSoon

Біґ з’явиться у фільмі?

Після цього Тайлер підкреслив, що автори фільму зробили велику та чудову роботу над появою таких персонажів як Тейлз та Наклз у другому фільмі. І що це було дійсно не легко із-за того, що лор по Соніку дещо “недоопрацьований”. Після цього Тайлер запитав у Джоша та Пета про те, чи не хочуть вони також додати у фільм кота Біґа. Те саме запитання стосувалося також й коміксів Арчі чи проектів всесвіту Соніка.

Джош Міллер: Наше життя трохи полегшується тим, що права на ігри відрізняються від прав на комікси. Тож я думаю, що лише все зразу, бо ми не можемо щось використовувати з коміксів Арчі, зокрема. Це принаймні звужує коло речей, які ми можемо робити. Але я маю на увазі те, що колись ми над цим попрацюємо, я гадаю… в якийсь момент це стане справді дивним та божевільним, і тоді ми знову зможемо взятися за це. Я навіть не маю на увазі нас із Петом конкретно. Це робить уся команда, і вони кажуть: «Ми не зможемо цього зробити!» або «Яким би великим бюджетом не володіли ці фільми, ми навіть цього не зможемо собі дозволити, тому давайте перестанемо про це думати».

Пет Кейсі: Але ми обидва є великими фанатами кота Біґа. Інколи Біґ з’являвся як камео майже у всіх цих фільмах, тому нам доведеться таки його додати.

Пет Кейсі та Джош Міллер у інтерв’ю для видання ComingSoon

Агент Стоун настільки класний, що буде й надалі з’являтися

Наступне, що було згадано журналістом це те, що агент Стоун, як оригінальний персонаж, дуже полюбився людям і що це була заслуга їх, як авторів фільму. І питання полягало у тому, яке це відчуття для сценаристів бачити, що їх власний персонаж так сильно полюбився публіці.

Пет Кейсі: Я маю на увазі, нам це подобається. Нам подобається, що люди хвалять агента Стоуна. Це смішно, тому що його роль у першому фільмі була ще й не такою великою, якою була на етапі створення сценарію, але Джим подумав, що Лі [Мадждуб] був таким смішним і продовжував йому дзвонити. Він був такий «Приведіть мені сюди Лі. Роботнік має сказати це агенту Стоуну». Коли ми побачили той перший фільм, то ми подумали: «Ей, а цей агент Стоун просто вбиває наповал. Тож ми повинні ще більше його додавати до другого фільму». Фанати дуже й дуже полюбили його. Тож це було правильне рішення. Мені подобається дивитися всі ці фан-арти агента Стоуна та інші види творчості про нього.

Джош Міллер: Якщо робота над Соніком 3 була приємною, я маю на увазі те, що це точно має бути приємним для Лі… але я маю на увазі, що якщо говорити про цього персонажа, який не є канонічним, і, як зазначив Пет, його початкова версія в сценарії була навіть не такою цікавою, там просто мав бути хтось, з ким би міг поговорити Роботнік. Він навіть мав би грати дві ролі, але вони просто сказали: «Це повинен бути лише один актор». Але ж процес створення нами Соніка 2 вже почався ще до виходу першого фільму. Тому Стоун ледь потрапив у Сонік 2, бо ми не знали ще тоді, що фанати його так полюблять. Потім ми такі кажемо: «О, ми повинні запхати Стоуна у другу частину». Тож я хочу сказати, що Сонік 3 було першим, про що ми почали говорити після того, як вже побачили любов до Стоуна. Я вважаю, що Лі повинно бути приємно, що про Стоуна почали говорити на такому ж рівні, як про Наклза та Тейлза. Не було ще версії Соніка 3, у якій Стоун не був би основним персонажем.

Пет Кейсі та Джош Міллер у інтерв’ю для видання ComingSoon

Отже, із цього всього можна зробити висновок, що у фільмі “Їжак Сонік 3” Шедоу буде дуже серйозним та тою ще злюкою. А також нам слід очікувати у фільмі появу на кота Біґа та агента Стоуна. Але нам досі невідомо щодо того, чи з’явиться у фільмі доктор Роботнік у виконанні Джима Кері.

Нагадаємо вам, що раніше Джим Кері заявив, що прийме участь у фільмі лише у тому випадку, якщо йому сподобається сценарій.

Що ж, нам слід запастися терпінням та чекати на третій фільм про нашого улюбленого синього їжака. А ми будемо вас інформувати щодо цього!

Джерело: ComingSoon


І найважливіше!!! Не забувайте допомагати ЗСУ чим можете для того, щоб вигнати з України російських окупантів! Ви можете підтримати "Діда"/"Шаленого Їжачка" або інші фонди для допомоги у війні проти росії.

Малюнок від Anasko

 

Також не забувайте реєструватися на сайті, оцінювати статті, писати коментарі та поширювати їх у соцмережах! Ми стараємося для всіх вас та заради української спільноти по Соніку!

5 2 голосів
Рейтинг статті
1 Коментар
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути усі коментарі