Можливо ми не змогли по плану опублікувати цей дайджест вчора, але робимо це сьогодні. Той тиждень виявився плідним та ми отримали два відео, в яких нам показали майбутню гру під назвою Sonic Frontiers. А також про інше ви знайдете нижче. Приступимо!
Sonic Frontiers
На цьому тижні нас вирішили здивувати та показали аж два геймплея, де продемонстровано відкритий світ у грі в одному з них, а в іншому – бойову систему.
Ігровий процес
На відео показано як Сонік бігає по скелястим лукам, які ми бачили раніше вже. Вцілому тут ми можемо побачити як їжак переміщується по відкритому простору, взаємодіючи з різною місцевістю та об’єктами. Особливо смачною як для нас виглядає біг через невеликий ліс через дерева.
У Соніка з’явилося не так й багато нових рухів, але одним з них є можливість малювати певні кола під час бігу, викликаючи висхідний потік. Можливо це нова версія того торнадо, який їжак міг викликати у грі Sonic Heroes або прийом під назвою вітер Соніка із гри Sonic Adventure 2? Окрім цього у їжака зберігається його стандартний набір прийомів та рухів з останніх 3D-ігор, такі як: біг, буст, шліфування по землі та інші. Хоча Сонік, здається, здатний бігати (та лазити, скоріше за все) по вертикальних поверхнях зі специфічною сяючою текстурою, але він також зберіг можливість з легкістю переміщуватися скелястими схилами та хребтами, зберігаючи при тому свою швидкість.
Також можна побачити й те, що збереглася механіка катання на рельсах, які виглядають більш дивно відносно фотореалістичної локації, де проходить гра. А ще геймплей нам показав деякі прості головоломки для проходження рівня далі.
Бойова система
Бойова система виглядає смачною, в принципі. Можна помітити різні прийоми Соніка, які не завжди схожі на ті, які ми вже раніше бачили. Один з цих прийомів можна було побачити вище – висхідний потік. Тут він використовувався для того, щоб зняти броню з певних металічних істот (це не дуже схоже на роботів, хоча можливо є сенс назвати їх роботами) або заставити величезного робота втратити рівновагу для можливості залізти на нього та атакувати далі.
Також виділився один прийом з великої відстані, що дуже нагадав якесь аніме скоріше, ніж гру. Виглядає все це дуже таки не погано, хоча у нас є питання до того, як величезній металевій істоті можна завдавати шкоду б’ючи її буквально руками та ногами, де не факт ще, що Наклз може впоратися з цим. Але те, які там зустрічаються супротивники – це не просто бадніки, яких легко знищувати, що робить необхідним їжаку підбирати стратегію перемоги над ними з необхідністю вступати з ними у рукопашний бій, навіть.
Як фанати зустріли це?
Ці дві демонстрації може й показали дещо нове для серії ігор по Соніку, але вони викликали дуже велике занепокоєння у фанатів їжака про те, що гра не дороблена і навряд чи такою буде до новорічних свят цього року, коли має відбутися реліз. Бо на тлі успіху фільмів по Соніку бачити ще одну провальну гру по їжаку буде дуже великим ударом. Гра в такому стані, в якому її показали, майже ніяк не відрізняється від стандартного за замовчуванням запуску демки ігрового двигуна на Unreal Engine 4 з її вбудованою фізикою, освітленням та асетами. Особливо якщо згадати новину про те, що гру планують продавати за високою ціною, про що ми вже якось писали.
До того ж, на YouTube під відео про геймплей можна побачити, що приблизно 45% людей на момент написання статті не вподобали це, хоча могло бути й набагато більше, якщо не недавня їх політика сервісу щодо прибирання дизлайків з сервісу, де побачити кількість дизлайків тепер можливо лише за допомогою спеціального додатку.
Тому фанати просять масово SEGA через хештеґ #DelaySonicFrontiers у твіттері доробити гру та виправити проблеми, які можна було побачити у геймплеях. А це й просадка кадрів в певних місцях, ще кривувата анімація персонажа в певних моментах, втрачена динаміка персонажа та… занадто порожній відкритий простір???
Так чи інакше ми за те, щоб гру покращили, бо це буде реально круто, якщо гра не провалиться. Сподіваємося, що фанати будуть почуті.
Sonic Origins
Японське видання Famitsu влаштувало стрім на 45 хвилин, де було показано геймплей Sonic Origins, нову початкову катсцену перед рівнем Greеn Hill Zone, якщо обрати з меню гру Sonic the Hedgehog. Так, там ще є меню запуску різних ігор по Соніку.
Також було показано «музей» у грі. На стрімі було показано небачений раніше концепт-арт, обкладинки для різних IDW коміксів по Соніку, музика з різних ігор про їжака часів консолі Sega Mega Drive та всі епізоди Sonic Mania Adventures.
Ви можете глянути цей геймплей у записі самі нижче.