Нові подробиці про Sonic Origins i Sonic Frontiers! – Дайджест на 20.05

Новий тиждень – нові події! Шоу про Sonic Origins, нові подробиці до Frontiers, та що показали на Summer Game Fest? Все це в цьому дайджесті!

Що нового в Sonic Origins?

І почнемо ми з Sonic Origins. В першій серії нового шоу Sonic Origins: Speed Strats ми дізнались більше про те, що буде являти собою нова гра з нашим улюбленим синім їжачком. Нова ігрова валюта, декілька режимів гри, один з яких є режим історії, та музей контенту – ось, неповний список того, що очікує нас вже дуже скоро.

Представляємо: Sonic Origins: Speed Strats! Пориньте в Sonic Origins і дізнайтеся все про нові режими та цікавинки ремастеру.

З опису під відео

Sonic Frontiers!

Почнемо цей розділ з новими кадрами ігрового процесу. Це відео – компіляція різних аспектів гри, такі як бойова система, знайомі вже пробіжки по локації та головоломки, про які говорив Моріо Кішімото, директор Sonic Frontiers, у нещодавньому інтерв’ю для IGN!

Інтерв’ю IGN. Нові подробиці щодо Sonic Frontiers.

Зізнавайтеся, ви ж чекали на велику і цікаву гру, чи не так? І Frontiers обіцяє вам 20-30 годин ігрового процесу! Ще й готує для вас іншу динаміку зміни складності з розвитком сюжету.

В інтерв’ю з IGN, директор Sonic Frontiers Моріо Кішімото розповів про довжину і складність гри. За його словами, повне проходження з виконанням усіх досягнень і подоланням усіх викликів займе близько двох діб чистого часу. Відомі також подробиці щодо “кривої лінії складності”:

«У попередніх іграх нам доводилося поступово ускладнювати етапи, щоб досягти такої кількості ігрового часу, яка б задовольнила гравців. Зазвичай платформери, що базуються на рівнях, стають складнішими в міру просування. Однак для ігор Соніка проблема завжди полягала в тому, що більша складність може заважати відчуттю швидкості гри. У Sonic Frontiers відкрита зона вже пропонує багато вмісту, тому підвищувати складність, щоб збільшити час гри, більше не було необхідності. Від початку до кінця ми змогли зберегти відчуття швидкості завдяки ідеальному дизайну рівнів для гри».

– з інтерв’ю Моріо Кішімото.

Відкриті зони?

Ще Sonic Frontiers пропонує гравцям «відкриті зони», які мають стати як рівнями, так і одночасно виконувати роль карти світу з попередніх ігор.

В інтерв’ю з Axios, Такаші Іізука описав структуру ігрового світу. За його словами, фанати бачили лише невеличку частину гри та “це лише перший острів”, а чим далі буде йти пригода, тим більше бойових навичок знадобиться. А ще директор Sonic Frontiers додав про дизайн “відкритою зоною”:

«Придатна для гри карта світу, яка також містить більш лінійні елементи, — це те, чого насправді не робили раніше, тому нам довелося придумати нову гру. Те, що часто визначають як Світ в інших платформерах на основі рівнів, в іграх Соніка називають зоною, тому ми взяли це та об’єднали з відкритістю ігрового простору. Отже, це те, чим є відкрита зона».

– з інтерв’ю Моріо Кішімото з IGN

Зміна погоди та часу!

В інтерв’ю Моріо Кішімото також згадав, що в Sonic Frontiers буде динамічна зміна погоди та часу.

«Ми додали систему погоди та часу, щоб надати відкритий зоні більше емоцій. Це також буде впливати на ігровий процес, але ніколи не заважатиме швидкості Соніка. У різний час доби будуть відбуватися різні події, які також позитивно впливають на ігровий процес».

– з інтерв’ю Моріо Кішімото з IGN

Інтерв’ю Axios. Розробка почалася ще наприкінці 2017 року.

В інтерв’ю Axios Такаші Іізука підтвердив, що команда працює над Sonic Frontiers дистанційно відтоді, як пандемія змусила Японію ввести карантин у 2020 році.

Він задоволений командою, яка працює дистанційно, зазначивши, що розробники виграли з цього, прискоривши свою роботу. З того часу Sonic Team продовжує працювати дистанційно. Однак Іізука зазначив і негативний вплив від дистанційної роботи: команді важко побачити загальну картину гри.

А також підтвердив, що розробка Frontiers почалася ще наприкінці 2017 року, оскільки команда шукала свіжі ідеї після того, як зайшла в глухий кут з Sonic Forces.

Трішки зливів з Summer Game Fest.

Титульний екран.

Елементу, якого не вистачало у всіх відео з ігровим процесом, був інтерфейс або HUD. Тепер за допомогою зображень з Summer Game Fest 2022 було підтверджено, що в грі він є. Що найбільше привернуло увагу фанатів, так це наявність “спідометра” внизу праворуч.

(З Твіттеру @SSF1991)

А також на ньому підтвердили існування рівнів кіберпростору(лінійних рівнів, як ми їх називали), про які ми говорили в минулому дайджесті.

Погляд на рівень кіберпростору з Sonic Frontiers.
Схожий на Sky Sanctuary з Яйцем Смерті на задньому плані, що, здавалося б, підтверджує повторне використання тематики рівнів та асетів з Sonic Generations.

#SonicFrontiers

З Твіттеру користувача @saihati72

Новий мерч

Компанія JAKKS Pacific готує адвент-календар з класичними Соніком, Тейлзом, Наклзом, Майті, Реєм та іншими у наборі Sonic Advent Calendar.

Адвент-календар, або різдвяний – традиційний у Європі календар для відстеження часу від початку Адвенту до приходу Різдва. За традицією це листівка або картонний будиночок з вікнами, де в кожному віконці може лежати якийсь подарунок.

І найважливіше!!! Не забувайте допомагати ЗСУ чим можете для того, щоб вигнати з України російських окупантів! Ви можете підтримати фонд “Повернись Живим” або інші фонди для допомоги у війні проти росії.

Малюнок від Anasko

Також не забувайте реєструватися на сайті, оцінювати статті, писати коментарі та поширювати їх у соцмережах! Ми стараємося для всіх вас та заради української спільноти по Соніку!

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути усі коментарі