Ще до виходу Sonic Origins було таке враження, що з грою щось не так, і можна сказати, що ці побоювання були підтверджені. Перш за все важливо сказати, що ми грали на емуляторі Nintendo Switch – Yuzu, тому могли виникнути деякі баги, які до гри не відносяться.
Почнемо з далеку
Почнемо з того, що грою займалися в основному інші люди на відміну від тих, хто створювали Sonic Mania. І це були власне Sonic Team. Але не дивлячись на це, вони, на жаль, наробили немало бід. За основу були взяті версії мобільних їжаків ще 2013-го року, до яких додали нові фішки: монети та можливість вибору Наклза й Тейлза в тих оригінальних іграх, в яких цього не можна було зробити раніше. Таке ми могли бачити тільки у хаках, які користувалися чималою популярністю серед фанатів. Також до цього всього “коктейлю” додали нове меню, яке використовує ігровий двигун Hedgehog Engine 2. Це все поки що звучить просто шикарно, але чому тоді були пристутні деякі побоювання?
Проблема у тому, що Sonic Team сіли за роботу, за яку їм не потрібно було сідати. Чомусь у Sonic the Hedgehog 1 навіть в режимі історії є спіндеш, якого, нагадємо, у першій частині ще не було. Також якщо ви зіграєте у “Ювілейний режим” (Anniversary Mode) ви побачите, що Сонік має дроп-деш котрий з’являється тільки в Sonic Mania, але навіщо йому з’являтися в класичних іграх, де по канону цієї здібності ще не було? Сонік ще не знав тоді як використовувати дроп-деш.
Далі цікавіше!
Якщо ви потрапите на Спеціальний Рівень (Special Stage) в Sonic the Hedgehog 2, а потім з нього вийдете, то у вас ніхто не забере кільця. Це значить, що ви спокійно зможете зібрати усі смарагди ще в Емералд Хіл, що, на жаль, вбиває інтерес до гри.
Чомусь в Sonic CD вступна анімація у 4:3 форматі, що виглядає відверто дивно, бо усі інші нові кат-сцени зроблені у форматі 16:9. Іронічно, що Sonic CD має найменшу кількість проблем серед усіх чотирьох ігор! Дроп-деш у цій грі навіть дозволяє робити щось дійсно круте. Якщо раніше вам потрібно було дуже довго набирати швидкість, то зараз ви можете дроп-дешити туди сюди й телепортуватися у майбутнє чи минуле. Але така “фішка” досить неоднозначна: з однієї сторони, Sonic CD стає набагато швидшою, а з іншої – зникає складність ігрового процесу.
З плюсів можна виділити те, що в нас нарешті є повноцінна галерея з новими сканами усяких концептів та артів для журналів, яких до цього ми ще не бачили!
Sonic 3 & Knuckles, як частина цієї збірки, розроблялась окремо. SEGA наказала Headcannon віддати гру, не дивлячись на наявність певних проблем, які Sonic Team зробили ще більше. Стисло, гра має величезні проблеми з графікою, вони також пов’язані з тим, що гра у 16:9 форматі екрану. Але 16:9 це маленька гілка у купі сіна разом із іншими проблемами цієї гри.
Музика з прототипу повертається у Sonic Origins! Але вона якась не така
Сама музика з прототипу Sonic 3 & Knuckles, яку не просто вставили, а й замінили доволі поганими реміксами (якщо що, то MIDI-версії з ПК порту звучать набагато краще). Музика стала більш нудною, відмічають фанати.
І найважливіше!!! Не забувайте допомагати ЗСУ чим можете для того, щоб вигнати з України російських окупантів! Ви можете підтримати фонд “Повернись Живим” або інші фонди для допомоги у війні проти росії.
Також не забувайте реєструватися на сайті, оцінювати статті, писати коментарі та поширювати їх у соцмережах! Ми стараємося для всіх вас та заради української спільноти по Соніку!
Ви маєте увійти, щоб оприлюднити коментар.