Sonic Origins отримав патч із виправленнями помилок

Можеш більше не скакати, Тейлзе, твоє прокляття зняли. Нарешті…

Під час гри у Sonic Origins, один з наших редакторів помітив, що фрагменти цієї колекції випущені із грубими помилками. Окрім описаного, до цього було помічено, що іноді анімація зміни палітри зависала. Іноді гра забувала, що ви зібрали всі супер смарагди. А іноді штучний інтелект Тейлза в Sonic the Hedgehog 2 не міг спрацювати так, щоб уникнути місця, де лис застрягав, коли він надто далеко опинявся від камери. Це змушувало його натикатися на стіну, яка його блокувала, та стрибати. І стрибати. Й стрибати. Та стрибати. Аж до того моменту, поки у вас не піде піна з роту від сказу з благанням зупинити цей звук.

Click here to display content from YouTube.
Learn more in YouTube’s privacy policy.

Click here to display content from YouTube.
Learn more in YouTube’s privacy policy.

Нарешті ми отримали перший великий патч до гри, і, схоже, він вирішує принаймні одну (якщо не більше) основну проблему гри. MP1st (які, у свою чергу, взяли інформацію з історії оновлень версії PS4), перераховують короткі нотатки про виправлення, які в деяких областях не чіткі, а в інших – дуже конкретні:

Додано функції для звукового тесту “Sonic the Hedgehog 3 & Knuckles”
– виправлено невідповідність композицій у Музеї для певних треків, що входять до Classic Music Pack
– виправлено баг в Sonic the Hedgehog 2, де Тейлз, що виходив за межі екрану не міг з’явитися знову
– додаткові виправлення помилок

– Видавництво MP1st

Невідповідності треків стосуються кількох неправильно позначених доріжок, включених до Classic Music DLC. Наприклад, музика бонусної сцени у грі Sonic Spinball і музика боротьби з босом були переплутані місцями. Те саме з мелодіями Титрів/Меню/Непереможності у Sonic 3D Blast. І хоч ми все ще не маємо уявлення про те, що охоплює пункт «Додаткові виправлення помилок» – нам приємно знати, що ми можемо безпечно перетнути Metropolis Zone без очікування того, що Тейлз на п’ять хвилин застрягне та буде стрибати, й стрибати, і стрибати… Цікаво, як могли ці тортури у реліз допустити?

На момент написання патч не поширювався на всі платформи, але слідкуйте за ним протягом наступних кількох днів. Виправлень знайшлося багато.

Але наразі нам відомо наступне, виходячи інформації, що було опубліковано на вебсайті SEGA в Азійському регіоні на сторінці гри Sonic Origins.

Перелік виправлень


Загальні виправлення

  • Виправлено помилку, через яку в Museum відображалися неправильні назви деяких пісень із Classic Music Pack.
  • Виправлено опечатку в титрах.
  • Видалено зайвий пробіл із «PlayStation™Store» у спрощеному китайському тексті. (PlayStation®5 / PlayStation®4)
  • Виправлено помилку, через яку вихід під час підключення до Xbox Live і синхронізація даних призводили до збою гри. (Xbox Series X|S)
  • Виправлено помилку, через яку багаторазове автозбереження за короткий проміжок часу призводило до неправильного збереження. (PlayStation®5 / PlayStation®4)
  • Виправлено помилку, через яку вміст файлу збереження відрізнявся під час збереження гри вручну. (Xbox One / Xbox Series X|S)
  • Виправлено помилку, через яку гра зависала приблизно на 10 секунд при переході в офлайн-режим після запуску гри в онлайн-режимі. (Xbox One / Xbox Series X|S)
  • Виправлено помилку, через яку запуск гри під час підключення до мережі й подальше відключення від цієї мережі після входу у головне меню, відтворення звуку у музеї або повернення до головного меню призводили до збою через 15 секунд. (Xbox One / Xbox Series X|S)
  • Виправлено помилку, яка спричиняла автоматичний вибір низькопродуктивних графічних процесорів у системах із декількома графічними процесорами. (Steam / Epic Games)

Режим місій

  • Виправлено помилку на місії «Fireball Dash», через яку можна було переміститися за межі зони місії. Подальше проходження призводило до того, що гравець застрягав.
  • Виправлено помилку на місії «Animal Rescue», коли гравці стояли на вершині хмар замість того, щоб підстрибувати або падати з них.
  • Виправлено помилку на місії «Bounce House», через яку персонажі ставали некерованими, якщо вони стикалися із пружинкою знизу після закінчення часу.
  • Виправлено помилку на «Extreme! Super Sonic Finish», де падіння з платформи невдовзі після досягнення кінця рівня спричиняло блокування камери та перешкоджало гравцеві пересуватися.
  • Виправлено помилку на місії «Aerial Attack», через яку гравці застрягали на блоках і не могли рухатися.
  • Виправлено помилку на місії «Slippery Swim», через яку невидимі блоки з’являлися в місцях, де вони не повинні ніяк з’являтися.

Sonic the Hedgehog

  • Виправлено помилку, через яку перезапуск рівня в Classic Mode з My Data та отримання екрану Game Over призводило до того, що гравці застрягали на титульному екрані.

Sonic the Hedgehog 2

  • Виправлено помилку, через яку Тейлз не повертався з-за меж екрана, а звуковий ефект постійно відтворювався.
  • Виправлено помилку, яка спричиняла переривання звукового ефекту під час швидкого збирання кілець.
  • Виправлено помилку, через яку звуковий ефект польоту Тейлза безперервно відтворювався після переходу до наступного етапу, якщо під час переходу ви летіли з Тейлзом.
  • Виправлено помилку в режимі 2 Player VS, через яку час ніколи не закінчувався, якщо досягав 0 під час помилки гравця.
  • Режим сюжету: виправлено помилку, через яку час проходження рівня Mystic Cave Zone Act 2 записувався як час проходження рівня Hidden Palace 2.
  • Виправлено помилку, яка спричиняла збої через неправильні обчислення об’єктів.

Sonic the Hedgehog 3 & Knuckles

  • Додано функцію в Sound Test.
  • Скориговано Competition Mode на Nintendo Switch™, щоб у нього можна було грати без реєстрації двох контролерів Joy-Cons™ / Pro.
  • Зроблено непотрібною реєстрацію для двох контролерів Joy-Cons™ / Pro у Time Attack, також було скасовано реєстрацію контролерів в інших режимах.
  • Виправлено помилку, через яку залишення багатьох ящиків із предметами перед суб-босом у Hydrocity Zone Act 1 призводило до збою гри під час перемоги над суб-босом і переходу до наступного акту.
  • Виправлено помилку, через яку гравці застрягали під час гри у Special Stage з меню вибору рівня після гри у Time Attack Mode.
  • Виправлено помилку в Competition mode, через яку гравці поверталися на коло назад, коли отримували пошкодження або випадали з рівня.
  • Виправлено помилку у Angel Island Zone Act 1, яка телепортувала гравців, коли острів підпалювали.
  • Виправлено помилку у Carnival Night Zone Act 2, через яку бос залишав територію, якщо під час входу його атакували в повітрі.
  • Виправлено помилку, через яку звуковий ефект постійно відтворювався, коли гравець переходив між етапами після перемоги над босом у Death Egg Zone Act 1.
  • Виправлено помилку у Flying Battery Zone Act 1, через яку безперервно відтворювався звуковий ефект, якщо гравець переходив між етапами, коли знаходився поблизу магнітного об’єкта.
  • Виправлено помилку в Competition Mirror Mode, через яку траси не віддзеркалювалися.
  • Виправлено помилку, через яку Сонік та Тейлз застрягали на палаючій мотузці в середині Angel Island Zone Act 2, що унеможливлювало подальше проходження гри.
  • Під час запуску Classic Mode із файлу збереження, який було попередньо очищено, вхід та вихід із Special Stage не торкаючись контрольної точки, призведе до того, що час гри неправильно розпочнеться з 9:59.
  • Під час запуску гри за Соніка з очищеним файлом збереження гри виконання певних дій у Angel Island Zone Act 1 призводило б до того, що гравець буде неправильно переміщений до маршруту зони боса за Наклза.
  • Виправлено помилку в Classic Mode, через яку виконання певних дій у битві з босом у Lava Reef Zone Act 2 призводило до зсуву камери, після чого персонаж випадав з рівня.
  • Виправлено помилку у Angel Island Zone Act 1, через яку виконання певних дій після підпалу сцени призводило б до втрати одного життя персонажа гравця.
  • Виправлено помилку у Lava Reef Zone Act 2, яка дозволяла гравцям уникати падаючого валуна, який переміщує їх на сцену боса.
  • Виправлено помилку в битві з босами у Hydrocity Zone Act 2, через яку з’являлася невидима стеля, яка не дозволяла гравцям стрибати вище.
  • Виправлено помилку, через яку миттєве відкриття меню паузи під час входу в перший Special Ring у Mushroom Hill Zone Act 1 та вибір «Restart» призводило до того, що гравці починали етап із неприродної позиції.
  • Початок гри в Classic Mode з використанням збережених даних із записаним Time Over у Angel Island Zone Act 1, а потім отримання Game Over призведе до того, що гравці негайно втратять життя після досягнення суб-боса.
  • Виправлено помилку, через яку відкривання меню паузи безпосередньо перед входом у Special Stage, а потім вибір «Restart» переводило гравця до іншого акту.
  • Виправлено помилку, через яку монети збільшувалися у режимі відладки.
  • Виправлено помилку, через яку фонова музика у Special Stage сповільнювалася після збору 50 кілець.
  • Під час запуску гри в Classic Mode у файлі збереження із записаним Time Over час не скидається з позначки 9:59 після проходження рівня.
  • Виправлено помилку в Classic Mode у Death Egg Zone Act 2, коли відкриття меню паузи та вибір «Restart» після переходу на етап боса дозволяло гравцю перезапускати бій з босом із відміткою часу 0:10.
  • Виправлено помилку в Mushroom Hill Zone Act 2, через яку текстури об’єктів не відображалися належним чином. (Nintendo Switch™)


І найважливіше!!! Не забувайте допомагати ЗСУ чим можете для того, щоб вигнати з України російських окупантів! Ви можете підтримати фонд “Повернись Живим” або інші фонди для допомоги у війні проти росії.

Малюнок від Anasko

 

Також не забувайте реєструватися на сайті, оцінювати статті, писати коментарі та поширювати їх у соцмережах! Ми стараємося для всіх вас та заради української спільноти по Соніку!