Новий тиждень – нові події! Вихід Sonic Origins, нові подробиці до Frontiers, та невже “Їжак Сонік 2” став найприбутковішим фільмом про ігри?
Sonic Origins!
Почнемо спершу з вступного ролика Sonic Origins та нової серії Speed Strats!
Відчуйте ігри, які визначили покоління в Sonic Origins, сьогодні! Пройдіться через класичні та оновлені ігри Sonic the Hedgehog, Sonic CD, Sonic the Hedgehog 2 та Sonic the Hedgehog 3 & Knuckles. У комплекті з новими анімованими кат-сценами, викликами, предметами колекціонування та режимами гри, Sonic Origins складається з розваг для всіх шанувальників Соніка!
З опису під відео
Гра вже привернула увагу багатьох стрімерів, тож не гайте час – спробуйте гру особисто або ж перегляньте чиєсь проходження та поставте вподобайки тим, хто цього заслуговує, на ваш погляд.
Але не все так райдужно, студія, яка займалася розробкою порту Sonic 3 & Knuckles для Sonic Origins, дуже незадоволена. За словами розробника, SEGA зробила значні зміни, тому гра отримала додаткові непередбачувані баґи.
Що пішло не так?
Розробник студії Headcannon Stealth висловив невдоволення своїм досвідом роботи з SEGA над нещодавно випущеним Sonic Origins. І також розповів, чому Sonic 3 & Knuckles також має багато баґів.
Це засмучує. Я не буду брехати та казати, що не було проблем з тим, що ми дали SEGA, але те, що є в Origins, також не те, що ми здали. Інтеграція принесла з собою деякі дикі баґи, які, на думку звичайної логіки, є нашою відповідальність, але багато з них не є.
Також розробник ствержує, що робота була під великим тиском та в поспіху, через що в продукті вже були баґи.
Що стосується Origins, ми були аутсайдерами, створювали окремий проєкт, який потім повинні були відправити на затвердження. Ми знали, що буде серйозна обмеженість у часі, і ми викладалися на повну, щоб встигнути, щоб це було хоча б створено та випущено.
Знову ж таки, я можу взяти на себе відповідальність за свої помилки та помилки моєї команди, які були. Були баґи, були недогляди, був поспіх у роботі, були речі, які ми помітили, але не виправили. Це все абсолютно не ідеальне, і дещо це від нас. Це досить заплутано.
Я надзвичайно пишаюся своєю командою за їхню роботу під таким тиском, але кожен із нас дуже незадоволений станом Origins і навіть компонентом Sonic 3. Ми також не були в захваті від його стану перед поданням, але багато чого було поза нашим контролем.
Розуміючи стан продукту, розробники намагалися отримати шанс для виправлення помилок, але отримували лише відмови.
Ми попросили внести серйозні виправлення після подання, але нам не дозволили через правила подання та затвердження. Ми запитували про те, щоб перенести, але нам сказали, що це неможливо. Ми запропонували зробити виправлення після випуску – ми ще не знаємо, чи це станеться.
Headcannon уклала контракт на розробку нової версії Sonic 3 & Knuckles з використанням Retro Engine для Sonic Origins. Внутрішня студія SEGA відповідала за решту розробки, ліцензувавши Retro Engine від студії Evening Star Whitehead і модифікувавши його для створення нового вмісту.
Але, за словами Stealth, участь SEGA також включала модифікацію Sonic 3 & Knuckles, наданих їм Headcannon, що розв’язувало руки для змін ігрового процесу.
Здається, навколо цього багато плутанини… Я не говорив, що була інша версія, яку вони не використовували – я намагався сказати, що вони внесли серйозні зміни в версію, яку ми представили, деякі з них пов’язані з Origins, деякі – ні. Це вплинуло на деякі частини нашої роботи.
Сподіваємось, що Headcannon дозволять виправити баґи з Sonic 3 & Knuckles!
Sonic Frontiers та Origins пов’язані, але не так, як ви думали.
Обережно! Далі лише непідтверджена інформація!
Користувачі ResetEra знайшли кілька цінних посилань з інтерфейсу Sonic Origins, які, можливо, походять із Sonic Frontiers. Хоча деякі посилання на значення досить очевидні, от як «FirstPortalCleared» або «UIParryTutorialWatched», але деякі з них стосуються персонажів та механік, які можуть бути в грі.
Сторінка на ResetEra містить близько 28 різних значень, але ми обрали тільки досить цікаві з них.
- KodamaElderFirstTalked
- KodamaHermitFirstTalked
- VoiceDiaryCaught
- GrowFlowerStartDay
- TailsStatus
- AmyStatus
(Назва Кодама може посилатися на духів японського фольклору, які населяють дерева.)
Риболовлі бути?
Риболовля в грі була однією з багатьох поширених чуток після вражень Summer Game Fest. В значеннях можна знайти згадку про неї. А також в нас є скриншот, тому риболовлю можна вважати підтвердженою. Хоча, будьте обережні! Це все є неофіційна інформація.
- FishingBigFirstTalked
- FishCaught
- FishCoinStatus
- FishingSpotId
Підтвердження існування кіберпросторів?
У файлах Sonic Origins також були знайдені згадки про кіберпростір. Ми говорили про нього у минулому дайджесті!
IGN. Інтерв’ю з Іан Флінном. Перші відомості про сюжет.
Нарешті ми трішки більше знаємо про сюжет майбутньої гри! Іан в нещодавньому інтерв’ю розповів про зав’язку та настрій Sonic Frontiers:
Сонік, Тейлз та Емі відправляються на Острови Зорепаду, щоб розслідувати зникнення Смарагдів Хаосу. Справи відразу ж стають драматичними, і Сонік залишається наодинці з безліччю питань. Історія – це його подорож, щоб розкрити всі таємниці островів, врятувати своїх друзів і дізнатися, як все пов’язано.
Запитання: ‘Чи можете ви дати нам короткий опис того, що роблять Сонік і його друзі в Frontiers?‘
«Меланхолія» — ключове слово для історії в цілому. Незламний дух Соніка несе його протягом усієї пригоди, і це те, що дозволяє йому допомагати кожному зі своїх друзів, коли вони розв’язують особисті проблеми. Інші, з ким ви зіткнетеся, матимуть свою особистість тому взаємодія з ними не завжди буде комфортним процесом. Далі є секрети самих Островів Зорепаду і те, як трагедії минулого призвели до сьогоднішніх пригод. Ставлення Соніка «ніколи не зневірюватися», безумовно, піддається випробуванню.
Запитання: ‘Граючи в Sonic Frontiers, я відчув дуже самотню та таємничу атмосферу з меланхолійними мелодіями фортепіано, островом, який значною мірою позбавлений життя, і Соніком, який починає гру відокремленим від своїх друзів. Як ці відчуття впливають на тон історії, і чи можете ви трохи розповісти про написання сюжета Соніка в цьому сетинґу?‘
Буде цікаво подивитися, що Флінн привносить у написання сюжету для ігор. Він зазначає, що, хоча він має велику творчу свободу, але основні елементи історії Frontiers були надані SEGA. Це не означає, що немає місця для його фірмового стилю, оскільки Флінн посилається на те, що зміг показати доктора Еґмена «в цікавих ракурсах».
Згадаємо про фільм!
Більш ніж місяць назад ми випустили дайджест, в якому обговорювали касові збори “Їжак Сонік 2”. Якщо не бачили, то перейдіть за цим посиланням.
Тоді розрив між першим та другим фільмом був несуттєвий (перший – 319 мільйонів, другий – 323 мільйони), але що щодо зараз? Чи щось змінилося? І так, змінилося. Касові збори “Їжак Сонік 2” досягли 400 мільйонів!
Лише чотири інші фільми про ігри досягли цієї цифри: Uncharted (401 мільйон доларів), Rampage (422 мільйони доларів), Detective Pikachu (433,4 мільйона доларів) і Warcraft (439 мільйонів доларів). Він ось-ось перевершить Uncharted, але на зараз це п’ятий найприбутковіший фільм про відеоігри і єдиний з 5, який досяг цього без виходу в Японії чи Китаї.
І найважливіше!!! Не забувайте допомагати ЗСУ чим можете для того, щоб вигнати з України російських окупантів! Ви можете підтримати фонд “Повернись Живим” або інші фонди для допомоги у війні проти росії.
Також не забувайте реєструватися на сайті, оцінювати статті, писати коментарі та поширювати їх у соцмережах! Ми стараємося для всіх вас та заради української спільноти по Соніку!
Ви маєте увійти, щоб оприлюднити коментар.