Майкл Джексон. Ми думали, що історія його сумнозвісної участі в саундтреку Sonic the Hedgehog 3 нарешті була по-справжньому з’ясована. Або ж ця історія була досить близькою до того, щоб бути відомою повністю. На жаль інтерв’ю з колишнім керівником SEGA America загрожує затуманити цю ситуацію знову, додаючи новий шар таємничості.
Роджер Гектор, виконавчий координатор гри Sonic the Hedgehog 3 (та колишній директор студії Технічного Інституту SEGA), стверджує, що внески Джексона в музику до гри так й не потрапили до фінальної версії, а всі роботи поп-мегазірки були вилучені та замінені на початку 1994-го року.
Інтерв’ю з Роджером Гектором стосовно саундтреку Sonic the Hedgehog 3
У інтерв’ю з видавництвом Retro Gamer (завдяки NintendoEverything) Гектор сказав:
“Мені подзвонила одна людина із кругу Майкла Джексона, котра сказала, що Сонік був улюбленою грою Майкла, та чи не міг би він прийти до SEGA й зустрітися з людьми, які його створили. Він прийшов у неробочий час та я провів для нього екскурсію, познайомив із творцями ігор Соніка, і він був у захваті. Ви могли побачити, що він був справжнім фанатом Соніка – він був дуже, дуже захоплений. Тож один із наших хлопців каже: “Чому б тобі не написати музику для наступного Соніка?”, а він каже: “Добре”. У всіх відвисла щелепа. Я думаю: “Як ми будемо з цим працювати?”, але в основному, він написав всю музику для Sonic 3″.
“У мене був компакт-диск із цим! Це усе вже було у грі й ми лише за декілька тижнів до надання фінального коду, тож це можна було закінчити на Різдво того року, а потім у газетах починають з’являтися історії про Майкла й, ви знаєте, про те яким він був поганцем стосовно дітей. Усі запанікували. Я маю на увазі, що ми тримали це в таємниці бо те, що сталось було потужним, [і] несподіване оголошення про те, що Майкл написав всю музику, а потім бум, [й] ця історія виходить про нього”.
“SEGA Японії прийняла рішення вилучити [його музику]… У моїй команді був композитор, який у минулому створив купу музики для відеоігор, його звали Говард Дроссін. Я сказав йому, що він повинен замінити аудіо [для Sonic the Hedgehog 3], фактично 16 тижнів роботи пройшли за півтора тижня. Я сказав, що ми покладемо йому їжу під двері, але він не має виходити з офісу. І він зробив це! Він був приголомшливим хлопцем й продовжував створювати багато музики для кіно в Голлівуді, але він отримав перерву в STI, замінивши в останню хвилину Майкла Джексона!”
— колишній директор Технічного Інституту SEGA у США, Роджер Гектор.
Розвіювання чуток
Тепер настав час перевірити чутки. Ми повинні зазначити, що наведена вище цитата насправді є давньою публічною позицією колишніх співробітників SEGA America, які працювали над грою Sonic the Hedgehog 3 та над його доповненням Sonic & Knuckles. Згідно цьому, робота, яку зробив Майкл Джексон, так і не була опублікована, й Говард Дроссін (та Джун Сеноуе) замінили Джексона на його посаді, замінивши музику, яку він написав для гри. Ми вже знаємо, що це не є чимось новим, бо ми вже чули цю історію раніше.
Може ця історія й мала якусь вагу ще десять років тому, але сьогодні вона виглядає менш правдоподібною. Нещодавнє розслідування цієї історії за останні кілька років, отримані від джерел безпосередньо залучених до музичного виробництва Sonic the Hedgehog 3, не лише підтверджують внески Джексона, але й навіть залишилися на картриджі. В інтерв’ю 2022-го року Бред Баксер підтвердив, що працював над грою Sonic the Hedgehog 3 разом з Джексоном. Також він згадав конкретні музичні треки, які були присутні у фінальному релізі.
Що ще нам відомо?
Варто також згадати, що завдяки тому самому інтерв’ю про внесок Джексона в гру, ми дізнались, що значною мірою також й Баксер був причетний до написання музики. Отже, коли ми говоримо про “музику Майкла Джексона” у Sonic the Hedgehog 3, ми насправді маємо на увазі й музику “Бреда Баксера”. Гектор (навмисно чи ні) натякає, що музики Баксера взагалі немає в картриджі, що може бути дещо не точним формулюванням.
Додайте ще той факт, що через таємничі “проблеми з ліцензуванням” цілу половину саундтреку Sonic the Hedgehog 3 не було включено до ремастеру Sonic Origins. Сама гра не перевидавалася понад десяти років, і тут ми починаємо бачити картину трохи чіткіше.
Однак Гектор має безпосередній досвід з розробки гри, й не можна про це забувати. Тоді виникає питання, чому Гектор зачепився конкретно за цю історію аж через десять років? І якщо він стверджує, що його розповідь правильна, то як це пояснює очевидні поточні проблеми навколо Carnival Night, Ice Cap та Launch Base Zone?
Ми гадаємо, що варто сприймати все це з певною недовірою. Це і не дивно, бо всі учасники хочуть щоб їхня версія вважалася кришталево чистою.
Джерело: Sonic Stadium
І найважливіше!!! Не забувайте допомагати ЗСУ чим можете для того, щоб вигнати з України російських окупантів! Ви можете підтримати "Діда"/"Шаленого Їжачка" або інші фонди для допомоги у війні проти росії.
Також не забувайте реєструватися на сайті, оцінювати статті, писати коментарі та поширювати їх у соцмережах! Ми стараємося для всіх вас та заради української спільноти по Соніку!
Ви маєте увійти, щоб оприлюднити коментар.